wtorek, 18 grudnia 2012

sto lat!

W dniu dzisiejszym moje młodsze dziecko skończyło 3 lata. Synuś, życzę Ci, żebyś zawsze przebojem szedł przez życie, tak jak to robisz teraz. Żebyś zawsze miał w sobie niewinność i szczerość dziecka, nawet i przede wszystkim w dorosłym życiu. Żeby Ci nigdy nie zabrakło niczego, żebyś był szczęśliwy pełnią szczęścia i pełną gębą.
Jak się miałeś rodzić, 17 grudnia, to była zima, ale taka zima.... jak obecnie na Podlasiu :) Do szpitala szłam na kontrolne KTG na piechotę większość drogi, bo miasto było niemal sparaliżowane. Oczywiście KTG nie wykazało nic (a to było aż dziwne, bo się przekopywałam przez zasypane chodniki ze 2-3 km co najmniej), więc wybrałam się wieczorem na spacer. Skończyłam ten spacer w szpitalu, 3 godziny później. Przeleżałam całą noc, rano próbowano Cię wygonić, ale nie pomogło. Skończyło się na sali i cc. Byłeś w tym dniu jedynym chłopakiem na oddziale - rodzynek. Czarowałeś panie stażystki i lekarkę. I tak Ci zostało do dzisiaj. Czarujesz nas każdego dnia, a ja Ci wielu rzeczy odmówić nie umiem. Systematycznie ponoszę małe porażki pedagogiczne :) I mimo, że niezłe ziółko z Ciebie rośnie - co dzień większe, to i tak bym Cię nie zamieniła na nic innego na świecie. Sto lat, Młody!

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przekażę :) oficjalne urodziny robimy po świętach :) dzisiaj nie ruszamy tematu, żeby mu w głowie nie mieszać, żeby nie myślał, że urodziny są co chwile ;)

      Usuń
  2. i niech żyje!!! pięknie napisałaś :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Solenizant pełną gębą - strasznie się zmienił przez ostatnie 3 miesiące - postęp niesamowity.

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    A Twoje porażki kiedyś będą zwycięstwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Się dołączam do tytułowego okrzyku. Sto lat Młodemu, w zdrowiu, szczęściu i radości;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko kochana... AŻ TAK młody on jest...?! Sto lat synusiowi, ale mamusi... wyrazy współczucia i życzenia tytanicznej siły!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia;)) I 100 buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciotka zante się bardzo gorąco do życzeń przyłącza. Oraz pozwolę sobie (bo ja stara jestem i mi wszystko wolno) stwierdzić, żeby Ci się jednak to życzenie Twojej Mateńki nie spełniało i nie pozostawaj taki niewinny. Używaj życia, żeby aż furczało!

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no poważny wiek dla faceta :) Sto lat i zapodaj mu "Kołysankę dla okruszka" bo ten utwór jest w sam raz dla takiego czarującego brzdąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) chociaż on preferuje "kotki dwa" i "ta dorotka" :) upodobał sobie.

      Usuń
  9. Młody!!
    Zdrowia, szczęścia i radości
    seksu i miłości do późnej starości!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to buziak dla synka i matki cudownej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny to jest obraz na Jasnej Górze, a ja nieco wyrodna czasami i zdecydowanie nieidealna.

      Usuń
  11. Wpadnij do mnie i doczytaj najnowszy post do końca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już lecę - dzisiaj nigdzie nie jeżdżę, więc wszystko doczytam, w miarę możliwości.

      Usuń
  12. no to ja jeszcze życzę drowia dla mamusi, bo silna musi być i musi mieć dobry nastrój, wtedy i synkowi dobrze będzie, czego z całego serca Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy potrzebujesz pilnej pożyczki na opłacenie rachunków lub spłacenie długów, jeśli tak
    możesz skontaktować się z firmą pożyczkową, która pomogła mi z moją pożyczką w wysokości 50000 USD, możesz skontaktować się z nią pod adresem renzzgodfrey70@gmail.com w celu uzyskania pożyczki lub wysłać SMS-a na numer: +2349033667873 lub

    WhatsApp nas dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń