czwartek, 17 maja 2012

ciekawostka przyrodnicza

Ostatnio pełno się wkoło nas "celebrytów". To taka odmiana "gwiazd", ludzi tzw. szoł-biznesu, którzy są znani z tego, że są znani. Celebrytą stać się może każdy szary człowiek, pod warunkiem, że zaistnieje. Jak zaistnieje? Nieistotne. Byle zgodnie z zasadą - nieważne co mówią, byleby mówili. Tacy celebryci są często dość oryginalnymi jednostkami i obserwacja ich poczynań może niejednokrotnie spowodować niekontrolowane ataki śmiechu, może wpłynąć pozytywnie na nasze samopoczucie (łatwo się podbudować i wyleczyć z wszelkich kompleksów, głównie tych dot. inteligencji), i w ogóle i szczególe jest wesoło. Jakiś czas temu niejaki Kuba Wojewódzki, chyba w ramach jaj (kurde, dzisiaj wszyscy o jajach piszą), zaprosił do swojego programu taką wybitną jednostkę. A nawet dwie. I specjalnie dla nich oglądałam ten program, gdyż kabarety bardzo lubię. Gości było więcej, jednak pierwszych troje....
Przypomniało mi się to wszystko, bo weszłam dzisiaj na portal gazeta i rzuciła mi się w oczy, na dole strony informacja o tym, że jedna pani nagrywa sobie teledysk do swojego hitu, i to chyba hitu przez duże HA. A jak wspomniałam - kabarety lubię, więc postanowiłam się z Wami owym kabaretem podzielić. Przecież to nieładnie być samolubnym. Tak więc zamieszczam linka do krótkiego wstępu oraz do "piosenki", którą to też ta pani chciała u Wojewódzkiego "promować" :D :D :D

http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,11723546,_Polska_Angelina__pokazala_swoj_teledysk__Ratuj_sie_.html

i wspomniany odcinek Wojewódzkiego:
http://kuba.tvn.pl/odcinki-online/maria-czubaszek-agnieszka-orzechowska-sara-may-i-slawomir-oborski,9513,0.html

A panią Czubaszek kocham i uwielbiam za jej dystans i poczucie humoru - chociaż w tym przypadku chyba szok jej częściowo mowę odebrał ;)

9 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej przeraża robienie z mamy Madzi celebrytki. Tzn. już nie wiem czy to jest nadal smaczny żart, bo mimo wszystkiego tego całego durnego rozgardiaszu i rozgłosu jak wokół katastrofy smoleńskiej, to tak jak wtedy, teraz również zginęła niewinna istota. W każdym bądź razie czasami takie "osobowości" śmieszą, a czasami sprawiają, że opadają ręcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej pani nie podpinałabym pod kategorię celebrytów. To jest ktoś poza wszelkimi kategoriami. Miałam raczej na myśli "osobistości" świata gwiazd i gwiazdeczek.

      Usuń
  2. widziałam ten program :)) i też głos mi odebrało, na szczęście w danym momencie nie był mi potrzebny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. "...śpiewać każdy może jeden lepiej inny gorzej..." a tak swoją drogę to ja już wolałam, jak komisarz Ryba (Jerzy Sztur) w kilerze śpiewał "orła cień":-) to przynajmniej zabawne było ... a Panią Marię Czubaszek też uwielbiam i kocham jej podejście do życia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ale jak najbardziej dopuszczam możliwość błędu, że Pan Sztur ma deczko więcej talentu w śpiewaniu niż owa pani. Ale - jak wspomniałam - może się mylę ;)

      Usuń
    2. Pan Sztur ma na pewno dużo talentu aktorskiego ... a ta owa Pani ma cokolwiek??

      Usuń
    3. no i chyba głupotę też ;-)

      Usuń