poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowań nadszedł czas...

2012 był dla mnie niezły :) Co dobrego? Spotkałam fajnych ludzi, przekonałam się, że na tych, co wydawało mi się, że mogę liczyć - mogłam, dzieciaki rosną i mają się dobrze, zdrowie nam w sumie dopisuje - bywało gorzej, więc teraz jest na prawdę nieźle, w porównaniu do 2010 i 2011. W pracy też całkiem całkiem - odnoszę swoje małe sukcesy, wychodząc na prostą :) Czego sobie życzyć na nowy, nadchodzący 2013? Tego samego - wytrwałości, determinacji i zdrowia oraz samozaparcia - rzeczy, które są dla mnie ważne.
A moje postanowienia? Te z 2012 w sumie wypełniłam. Na ten rok - postanawiam oficjalnie - nadal ćwiczyć, wyjechać w Tatry oraz wykorzystać gwiazdkowy prezent i spędzić super fajny urlop z rodziną :) Nie lubię postanowień "od czapy" - staram sobie stawiać tylko takie, które wiem, że mam szansę wypełnić, bo inaczej miałabym poważne wyrzuty sumienia.

Wam - życzę tego, czego sami sobie życzycie - spełnienia Waszych marzeń, postanowień, pragnień. Niech każdy sobie wypełni poniższe miejsce swoimi własnymi życzeniami dla siebie, a ja niniejszym potwierdzam, iż życzę sobie, żeby się spełniło :)
.............................................................................................................................................
i
Szampańskiej Zabawy!

13 komentarzy:

  1. ...spotkałaś Sharę... i Frau Be...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! :D I w tym roku zamierzam to powtórzyć :) W styczniu kochana idziemy na kawkę lub grzane piwko :)

      Usuń
    2. Dlaczego w styczniu?

      Usuń
    3. Bo w grudniu już nie zdążymy :P a masz jakiś inny termin do zaproponowania? Jestem otwarta (byle nie w nadchodzącym tygodniu, bo się kuruję). Chyba, że nie masz ochoty wcale, a ja jestem upierdliwa i się narzucam - taka opcja też jest możliwa.

      Usuń
    4. Nie, pytałam z naukowej dociekliwości :) Nie ma sprawy!

      Usuń
  2. Bez postanowień u mnie, ale z nadzieją, której i Tobie życzę ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twój wpis - życzę Ci spełnienia Twoich marzeń i pragnień :)

      Usuń
  3. Szczęśliwości wszelkiej
    butli wielkiej
    samego dobrego
    kaca małego:)
    wszystkiego naj najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. niech się spełni Tygrysie :))))

    OdpowiedzUsuń