sobota, 26 stycznia 2013

blog roku - głosujcie na Miśkę

Jedna taka, całkiem miła, z fajnym dzieckiem oraz niesamowicie przystojnym starszym synem (muszę sobie przypominać, że mam męża) poprosiła o wsparcie. Ponieważ mój telefon ma zablokowane sms specjalne, to zamiast wysyłać - zamieszczam jej prośbę poniżej (skopiowałam bez wprowadzania zmian i korekt).

Chodzi o blog Miśki

Trzeba wysłać sms o treści A00227 na numer 7122
 Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.
Więc nie tylko nam zrobicie wielką frajdę, ale i spełnicie dobry uczynek i pomożecie dzieciom!! (w zeszłym roku zebrano 41.989.82 zł!)
Czyli tak - łosz end goł;)
I nie odkładać na potem! Zagłosować od razu, bo potem się zapomni!

13 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie dobra kobieto;) I życzliwym głosującym też:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przejdziesz to sesję zdjeciową tego starszego przystojniaka zmieścisz ;P

      Usuń
    2. w co mam zmieścić, hehe;))

      Usuń
    3. Zamieścisz - literówka mi wskoczyła ;P

      Usuń
  2. Przystojniak interesuje mnie średnio:) bloga nie znam, ale skoro dałaś hasło to wysłałem esa, a co mi tam, mam weekend i dobry humor, zaraz spadam na stok, więc proszę bardzo specjalnie dla Ciebie :)))) I pozdrowienia dla Miśki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w imieniu Miśki. Pozdrów śnieg i stok! Dzisiaj mieliśmy jechać na narty a wyszło.... Jedziemy po nowy zapas chusteczek do nosa :( zaraza przedszkolna się panoszy.

      Usuń
    2. Ja dziękuję w imieniu swoim;))

      Usuń
  3. Co do mnie, to chyba czytałaś, co na ten temat myślę, a jeśli nie czytałaś, to http://frau-be.blogspot.com/2012/12/114-nie-wdepnac-w-chae.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka a ja mam tez zablokowane smsy specjalne, muszę tę blokadę jednak odblokować. Zablokowałam z innych względów, ale wysyłam takie smsy pomagające, a teraz nie mogę. Jutro idę odblokować. I wyślę :)

    OdpowiedzUsuń